Případová studie: Podpora propagace VW Golf Sportsvan v Obchodním centru Černý Most Praha

Zadání od klienta

Pro propagaci nového modelu VW Golf Sportsvan prodejce Prorsche Praha-Prosek zapůjčit po celý víkend autodráhu a Racing simulátory do veřejných prostor obchodního centra Centrum Černý Most. Branding autodráhy do log VW s texty Porsche Praha – Prosek. Dodání autíček na autodráhu pouze VW Golf, to samé zajistit na sadě Racing simulátorů, aby návštěvníci jezdili pouze s vozy VW Golf. Zajištění instalace, deinstalace v místě a obsluhy po celou dobu trvání akce.

Zadání od klienta

Stavba a branding

S ohledem na otevírací dobu Centra Černý Most proběhla stavba po 21:00 den před víkendem. Tisk polepu autodráhy a branding non-permanentní fólií jsme zajistili sami z klientem dodaných dat. Doba potřebná na stavbu autodráhy vč. brandingu a stavby sady Racing simulátorů byla 5 hodin vč. časové rezervy.

Stavba a branding

Dodání autíček VW Golf

Pronájem autodráhy je včetně dostatečného množství autíček. Naše „depo“ sedlá spíše takové koně jako Lamborghini, Ferrari, Porsche a Aston Martin. Klient trval, aby po zapůjčené autodráze jezdili pouze vozy VW Golf a tak jsme na náklady klienta zajistili 4ks modelů VW Golf anglické značky Scalextric. Naše sada Racing simulátorů obsahuje široký záběr značek a modelů světoznámých výrobců aut. Proto nastavení jízd na vozech VW Golf nebyl problém.

Dodání autíček VW Golf

Průběh samotné akce

Celý víkend v čase od 9 – 21:00 byla autodráha a Racing simulátory v „jednom kole“. Naše tříčlenná obsluha oblečena do firemních triček VW se starala o hladký průběh akce, nasazování vypadlých autíček z autodráhy a nadšení „závodníci“ se mohli pouze bavit. Naše obsluha byla samozřejmě zajištěna i při závodu na vzájemně mezi sebou propojených Racing simulátorech.

Průběh samotné akce

Návštěvnost akce

Pronájem velkoplošné autodráhy a Racing simulátorů přilákal po celý víkend ke stánku klienta obrovské množství lidí. Toto samozřejmě vždy vzbudilo zvědavost u kolemjdoucích, kteří se následně také zapojili a tak se registroval po dobu akce opravdu velký počet zájemců o testovací jízdy a stánek VW byl po celou dobu otvírací doby obchodního centra CČM plně obsazen.

Návštěvnost akce